آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه تو دل مامانشه

میوه های دلم

چک نویس

1394/1/28 19:53
نویسنده : نورا
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه دلم.بزرگتر میشوی و کارهای جدیدی میکنی.ماما میگویی و خودت را بغلم می اندازی.گاهی که گرسنه باشی میگویی:ماما جی جی!قربان پسر شکموی خودم بروم.مدتیست وقتی بوسه بارانت میکنم تو هم به تقلید از من صورتت را جلو می آوری و با دهان باز مرا میبوسی.توصیف حالم در آن موقع وصف ناشدنیست.آنقدر دوستت دارم که وقتی به میزان دوست داشتنت فکر میکنم اشک در چشمهایم حلقه میبندد!نمیدانم چرا! نمیتوانم شیرینی ات را در دلم حل کنم.مانند شکلاتی که در درونش کاکائو داشته باشد٬هرچه بیشتر مزه اش کنی شیرین تر میشود.پسرم٬تو شیرین ترین شکلات من هستی.همراه تو بزرگتر میشوم و تجربه های جدید و شیرین زیادی کسب میکنم.هروقت به بودنت فکر میکنم تمام سختی ها ومشکلاتی که برایم به وجود آوردی را فراموش میکنم.اصلا همه ی آنها فدای دو چشم زیبایت.مادرم دیگر...هرچند کوچک٬هرچند بی تجربه٬با همه این وجود همیشه بهترین هارا برایت خواستارم.آرادم٬تو میخندی و جهان برایم معنا میشود.تو صدایم میزنی و قند در دلم آب میشود.تو ذوق میکنی و من حظ میکنم به این خاطر.به راستی که دنیایمان چندین برابر زیبا شده.پسرم بدان که پدرت بهترین بابا و همسر روی زمین است.هرچه لازم داشته باشی سریعا حاضر میکند ٬روزی چندبار زنگ میزند بلکم صدایت را بشنود.میگوید همیشه تصویر زمینه گوشیم(عکس تو)را میبوسم و اینچنین رفع دلتنگی میکنم.همیشه خدارا برای چنین پدری شاکر باش.در پایان عزیزم دعا میکنم روزهایی پر از رضایت ما از تو و تو از ما و از همه مهمتر خدا از همه مان را ببینم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

گیلدا
1 اردیبهشت 94 15:54
عالی نوشتی همیشه در کنار هم شاد باشید
نورا
پاسخ
مرسی گلم
مامان راضی
3 اردیبهشت 94 0:12
ای جونم ماشالااااااا به شیرین کاریااات
نورا
پاسخ
مرسی خاله راضیه
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 15:53
سلام خاله آپم خوشحال میشم بهم سربزنید...