آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 6 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

اولین دندان

1394/3/5 16:52
نویسنده : نورا
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد مردادی من.خبر مهم این که اولین دندان تو در 1394/3/4 جوانه زد و مرا بسیار معشوف کرد.رویش اولین دندانت مبارکت و مبارکمان باشد.به دلیل اینکه عزادار عموی بزرگمان هستیم فعلا خبری از جشن آش دندانی نیست.شاید بعدا بگیریم...البته در صورت نگرفتن هم میدانم که درکم میکنی و گله نمیکنی.عزیز دل,نفس هایت به ریتم قلبم نظم و آرامش میبخشند.گاهی که غرق خواب هستی دل لبهایم برای بوسیدن روی همچون ماه تو تنگ میشوند و چه لذت بخش است سیراب شدن با بوسیدن تو.آغوشت برایم از هر قرص مسکنی آرام بخش تر است. پسرم,تو تجلی بخش قدرت خدا پیش چشم منی.به خاطر وجود تو روزی هزار بار خدارا شکر میکنم.زیبای من خدارا به خاطر تمام داده ها و نداده هایش شکر کن.امیدوارم همواره سربلندی ات را ببینم.دوستت دارم

                                       .: آراد تا این لحظه ، 9 ماه و 30 روز سن دارد :.

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان گیلدا
5 خرداد 94 18:11
ای جان عزیز خاله مرواریدت مبارکت باشه دیگه شدی جزو کباب خورا
مامان و بابا
5 خرداد 94 19:04
سلام دوست خوبم فاطمه جون در جشنواره و نی نی وطبیعت شرکت کرده اگر مایلید 88رو به1000891010 بفرستید تا بتونه برنده شه باتشکر فراوان
مامان محدثه
5 خرداد 94 22:49
دندونت مبارک پسر نازززززززززززززم
نورا
پاسخ
مرسی خاله محدثه جون
♥مامان مرجان♥
7 خرداد 94 21:27
سلام تسلیت میگم عزیزدلم واقعا ناراحت شدم😔
نورا
پاسخ
ممنون عزیزم به خاطر همدردیت
مهدیه
10 تیر 94 15:27
پسل عموی نازم مرواریدت مبالک
نورا
پاسخ
ممنون عزیزززم