آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 6 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

پست نو

1394/5/2 0:40
نویسنده : نورا
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مروارید دلم.عزیزم داری وارد یکسالگیت میشی.ومن پارسال اینموقع منتظر و نگران به خاطر تو منتظر اومدنت بودم.نمیتونم بودنتو توصیف کنم.مثل یه حس بکر وزیبا که اولین باره تجربش میکنی.مث عاشق شدن.نمیدونم چی بگم ولی فقط میگم عالیییه.آرادم هنوز راه نمیری و برام اصلا مهم نیست.میدونم که دیر نشده و به قول خودم راه رفتن مهم نیست به کدام راه رفتن مهم است.امیدوارم همواره قدم توی شاه راه های زندگی بذاری.عزیزم از شلوغکاریت هرچی بگم کم گفتم.فقط چندنمونشو میگم که الان که داری میخونیش لبخندو مهمون لبات کنه.مشخصه پسر قلدری هستی از زدن دیگران و کشیدن موهاشون وهمچنین بشگون گرفتنشون هیچ ابایی نداری.دلت میخواد دوتا چیزو محکم بکوبی بهم و از این کار لذت میبری حالا فرقی نمیکنه چه در ماشین لباسشویی باشه که تازه یادگرفتی بازش کنی چه دوتا از اسباب بازیات.وقتایی که آقاجون نماز میخونه هی از وسط پاهاش رد میشی و از اینور به اونور و به صورتش میخندی.و چون آقاجون دعوا کردنت تو این مسئله رو غدقن کرده ماهم فقط به شیرین کاریای تو میخندیم.عاشق بیرون رفتنی یعنی هرکسی درو بزنه از بابات گرفته تا بقال سر کوچه خودتو میندازی بقلش و تقاضای دور دور میکنی.عاشق خوراکی های ترش تند و شوری.غیر ممکنه نصف یه کیکو کامل بخوری.پسرم دوستت دارم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان هلیا
2 مرداد 94 8:42
الهی قربون آراد جون برم من،با این شیطنت های شیرین عزیز دل خاله،تولد پیشاپیش مبارک
نورا
پاسخ
فدای مهربونیت الهام جون
نیلوفر جون
3 مرداد 94 11:49
تولدت یکسالگیت مبارک عزیز خاله خیلی ممنون خاله نیلوفر جوون
گیلدا
4 مرداد 94 16:49
تولدت پیشاپیش مبارک پسر شیطونم
مامان مهنا
6 مرداد 94 16:35
تولد یکسالگیت مبارک اراد جونم بووس واسه پسرخوشگلم
♥مامان مرجان♥
7 مرداد 94 16:53
تولد گل پسر نازمون مبارک ایشالا زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه و تولد صد سالگیشو جشن بگیریم
مامان شهناز
14 مرداد 94 16:20
آراد جان تولد یه سالگیت مبارک... ایشالا صد و بیست ساله بشی سالم و سرحال در پناه خدا و پدر و مادرت
نورا
پاسخ
ممنون خاله جونی
مامان راضی
26 مرداد 94 17:11
تولدت مبارک عزیزمممممم
نورا
پاسخ
مرسی خاله جون