آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 6 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

بدون عنوان

1396/9/10 19:32
نویسنده : نورا
484 بازدید
اشتراک گذاری


سلام عزیزای من.افرا وقت شیرین کاریات رسیده مخصوصا اینکه دختری.الکی سرفه میکنی و مثلا مریضی تا یکی بهت توجه کنه کلمات دادا نه جی جی رو میگی.خیلی هم شروشور و شلوغکار هستی.من موندم چرا اصلا یه لحظه یه جا بند نمیشی.جدیدا چند ثانیه وایمیستی به تنهایی رو پاهات.خلاصه که برات بگم دارم نهایت لذت ازین روزامونو میبرم با وجود تو و داداشت.آراد عزیزم من برای داشتن تو هر لحظه خداروشکر میکنم.اونقدر پسر خوب و آقایی هستی که هر کسی از بودن در کنارت لذت میبره.دوستون دارم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

گیلدا
11 آذر 96 0:30
عزیزم خدا برات نگهشون داره
مامان و باباییمامان و بابایی
26 خرداد 97 12:18
سلام خدا حفظشون کنه لطفا مارو دنبال کنید..... helma-sadat.ir