آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 8 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

14ماهگی

1394/7/6 18:37
نویسنده : نورا
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یکدونه ام.14 ماهگیت مبارک.‍‍پسر عزیزم تو در 13 ماهگی بعد از کلی نگرانی و دلواپسی مادرانه من تونستی راه بروی.در روز 1394/6/3محبتمحبت.و الان که وارد دومین مهر زندگیت شدی ششمین دندانت جوانه زده.زندگی پر مهری برایت آرزومندم.از لغاتت بگویم که اسم بابا  ٌوحید ٌ همیشه ورد زبانت است و دیگر به توپ میگویی تووو مامان را فراموش کرده بودی که جدیدا باز میگویی هروقت چیزی به کسی میدهی به زبان کرمانجی میگویی مه یعنی بیا.بریم,اب را هم میگویی بعضی از لغاتم در لحظه که احتیاج داشته باشی میگویی.عاشق شوت کردن توپ هستی.ماشین دوست داری نه به اندازه توپت.خیلیییییی شلوغکار هستی و البته باهوش بعضی از کارهایت دهانم را باز میگذارد.مثل اینکه یک بار خرابکاری کرده بودی و من مشغول آشپزی بودم تو هم آمدی و نق زدی اما من بی توجهی کردم.بعد از تلاش بی فایده ات رفتی و از بسته پوشکت یه پوشک برداشتی و جلوی در دستشویی گذاشتی!من بعد این کارت کلی خندیدم و البته ذوق کردم.امروز وقتی داشتی ماشین بازی میکردی سعی کردی آدمک کوچکت را درون ماشین قرار بدی!سویچ ماشین را میگیری و به من میدهی یعنی بریم بیرون.یک لحظه یک جا نمیشینی به همین خاطر کمبود وزن داریغمگیناما اشکال ندارد مهم این است الان که این متن را میخوانی جوانی برومند هستیبوسرقص کرمانجی را به زیبایی انحام میدهیمحبتو البته من کیف میکنمخندونکبرایت کفش نو خریدم و تو پاهایت را بالا میگرفتی و ذوق میکردی.پسر شیرینم علاقه ام به تو در کلمات گنجانده نمیشود.با تولد تو قلب دوم من در خارج از سینه ام میتپد و رشد میکند.ببخش که دیر به دیر آپ میکنم دلیل اولش این که پسر وروجکم بالاخره کامپیوتر بیچاره را خراب کرد دلیل دومش هم اینکه با وجود تو وقت نمیکنم.همین الان که دارم این چندخط را مینویسم بیش از ده بار آمده ای و هربار به طریقی سرت را گرم کردم.خب من بروم به خودت!برسم.فعلا خداحافظ عزیزترینم

 

                                         .: آراد تا این لحظه ، 1 سال و 2 ماه سن دارد :.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

گیلدا
6 مهر 94 18:51
14 ماهگیت مبارک خوشگل شیرین زبون و باهوش مرسی خاله جونی
مامان محدثه
12 مهر 94 17:36
قربونت برم پسر باهوش من دوست دارم
نورا
پاسخ
فداااات
نیلوفر جون
16 مهر 94 21:58
اخی قربونش برم پس مثل علیرضا رقاص و باهوش
نورا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مهنا
19 مهر 94 17:22
14ماهگیت مبارک وروجک من ماشالله به این پسرخوشگل و باهوش
نورا
پاسخ
مرسی خاله جونممم.مهنارو ببووس
مامان راضی
18 آبان 94 14:19
فدای اراد شیطونم بشمممم
نورا
پاسخ
فدای مهربونیت