آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 10 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

رویدادهای یک ماهگی

1393/6/11 22:57
نویسنده : نورا
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی.خواستم کارایی که تو این یه ماه انجام دادی رو برات بگم(البته اونایی که یادم مونده)

تو بغل هرکی گریه کنی بذارنت بغل من فورا ساکت میشی(قربونت برم که مامانی رو از اول میشناختیبوس)

بعد از اون باری که غلط خوردی فقط یه بار دیگه غلط خوردی(عیبی نداره هنوز کوشولوییچشمک)

درست یه هفتس که نخندیدی و همش گریه میکنیغمناک.زخمت هنوز خوب نشده

وقتی گریه میکنی یکی صدا در بیاره ساکت میشی و به سمتش میچرخی(موش کوچولوی من)

عاشق لالایی و آهنگی.بدون لالایی خوابت نمیبره

سرتو راحت بالا نگه میداری و به اطراف میچرخونی

وقتی خودتو خیس میکنی یا گرسنه ای یه صدای بغبغو مانند در میاری که من بفهمم(فدات شم که گریه نمیکنی)

به شدت از حمام بدت میاد.طوری که از اول تا آخرش کلی گریه میکنی اینم چندتا عکس بعد حمومت

 


 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

aniii
12 شهریور 93 19:18
ای جونم عزییییزم درست مثل پسر من فقط اون از حموم به شدت خوشش میاد . دوست دارم اراد جوووون
نورا
پاسخ
منم همینطور عزیزم