آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 10 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

مرواریدهای پسرم

1393/6/24 12:16
نویسنده : نورا
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرادجونم.این روزا حالم زیاد خوب نیست چون تو سرماخوردی و گوشات درد میکنه.از بس گریه میکنی کلافه میشم و خودخوری میکنم که مسبب این کارم.(البته دلیل اصلیش زن عمو بزرگت بود.رفته بودیم عروسی اونجا کولرو روشن کرده بودن و درست مقابل میز ما بود.تو رو پاهای زن عمو بودی.کلاتو گرفتم سمتش بهش گفتم سرش کن بچم سرما میخوره.گفت نه باد بهش نمیخوره منم خجالت کشیدم اصرار کنم.آخه ناسلامتی سه تا بچه بزرگ کرده)خلاصه مریض شدی اما الحمدالله الان بهتری.دیروز همینطور که داشتی بی وقفه گریه میکردی متوجه اشکهات که از چشات پایین میریخت شدم دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم و کلی باهات گریه کردم.خداروشکر که بابایی نفهمید.پسرم این بار برای درد جسمی اشک ریختی.امیدوارم هیچوقت برای درد روحت اشک نریزی.اولین اشک پسرم در 48روزگی از چشای نازش پایین ریخت.راستی عکس کف پاتم میزارم

اینم چندتا عکس

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آبجی فاطمه
24 شهریور 93 12:39
عزیزم چقدر نازه ممنون میشم به وبلاگ داداشم سر بزنید
نورا
پاسخ
مرسی.حتما سر میزنم
aniii
26 شهریور 93 11:45
عزییییییییییییم امید وارم هر چه زود تر اراد جون حالش خوب خوب بشههه.
نورا
پاسخ
مرسی عزیییییییزم.امیدوارم گل پسرتوهم هیچوقت مریض نشه