آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 10 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

بدون عنوان

1393/9/27 15:38
نویسنده : نورا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنس من.عزیزم یه عذرخواهی بابت دیر اومدنم به تو و دوستای نی نی وبلاگی بدهکارم.پسرم180درجه میچرخی و یکمی هم جلو میری ولی زیاد نه,هرچی دستت بگیری حتما باید یه بار بچشی فرقی نداره انگشت من یا اسباب بازیات.سر سفره یه جور به غذا نگاه میکنی که یاد گربه شرک میفتم :-)اما هنوز واست زوده,خوابت مث گنجیشک 5دقیقس.نفسم من عاشقتم و یکی از دلایل نفس کشیدنم تویی.دارم کم کم می فهمم مادر شدن یعنی چی.با گوشی اومدم بعدا عکساتو میذارم 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان 3جوجه طلایی
27 آذر 93 16:39
ماشاءالله چه بلا. ما هم در جشنواره شرکت کردیم لطفا کد 28 را به 1000891010 ارسال کنید و به ما رأی بدین . شما هم در جشنواره شرکت کنید. ممنون
مامان محدثه
1 دی 93 13:20
چه خوب خوشحال شدم خبری شد
نورا
پاسخ
مرسی که به فکر مایین
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
9 دی 93 19:42
سلام عزیزم وبلاگت زیباست ..پسری جونت هم خیلی نازه خدا حفظش کنه ..به منم سربزن
نورا
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم که سر زدی.حتما سر میزنم:-)