آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 25 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

بدون عنوان

1393/4/23 18:59
نویسنده : نورا
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.الان که دارم اینارو مینویسم تو هنوز تو دلمیniniweblog.comهنوز ندیدمت.19 روز دیگه شایدم زودتر به دنیا میای. خواستم همه چیو بگم تا وقتی بزرگتر شدی با خوندن اینا احساس منو درک کنیniniweblog.comپسر گلم اینو بدون که من و بابا وحید بی صبرانه منتظر در آغوش گرفتنت هستیمniniweblog.com.راستشو بخوای اوایل که فهمیدم تو وجود داری زیاد خوشحال نشدم چون بد موقع بود من فقط 17 سال داشتم و با وجود دانشگاه برام غیر ممکن بود که بچه دار شم.اوایل یه کوچولو افسرده شده بودم چون واقعا تو برنامم این نبود اما تو موش کوچولو برنامه هامو بهم زدی.خلاصه اینکه از دانشگاه انصراف دادم تا به وقتش دوباره برم.حالا دیگه تو مهم ترین برنامه زندگی منیniniweblog.comدر مورد اسمت هم چندتا گزینه هست:هیراد,آراد,آرسام,تیردادniniweblog.comخلاصه با بابات سر هیراد توافق کردیم.هیراد یعنی کسی که چهره ی خوشحال وخندان دارد این اسمو انتخاب کردم چون میخوام همیشه شاد و خوشحال باشی.عزیزم عاشقتم فعلا بای کوچولوی منniniweblog.com

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ایهان سلطان ماه
23 تیر 93 19:07
سلااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم امیدوارم هر چه زودتر صحیح وسالم بیای کنارمون و با ایهان پسملی داداش بشی . دوستت دارم هیرادم. به منم سر بزن نازم حتما هااا
مامان مرجان
23 تیر 93 23:35
سلام مامان نعیمه ایشالا گل پسری به سلامتی به دنیا بیاد دختری منم یک ماه و نیمه زمینی شده خوشحال میشیم بیایی وبلاگش من لینکتون میکنم که وقتی گل پسرت به دنیا اومد بیام روی ماهشو ببینم
aniiii
24 تیر 93 17:44
سلام گلم خوبی؟ فکر میکنم من و تو با هم باشیم اخه منم 20 روز دیگه بیشتر ندارم انشاالله این دو تا فرشته به سلامتی بیان پایین به منم سر بزن اگه دوست داشتی من لینک کن تا این دو تا گل پسرای ما با هم دوست شن