آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 14 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

بدون عنوان

1393/4/25 1:38
نویسنده : نورا
178 بازدید
اشتراک گذاری

                                       смайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайлик

سلام جوجوی من!!حالت چطوره.امروز که خیلی تکون میخوردی نکنه تو هم عجله داری زودتر بیای این بیرون و کلی شیطونی کنی.چند روز بود که تکون خوردنات خیلی کم شده بود و این از تو که شبانه روز با حرکات ضربتیت یادم مینداختی که اون تویی بعید بود.واسه همین خیلی نگران شده بودم جالب این بود که هر موقع نگران این میشدم که مثلا چرا امروز تکون نخورد تو فورا یه تکونی به خودت میدادی و از نگرانی درم می آوردی مث همین الان که باز داری تکون میخوریtotalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg2f.gif

جوجه طلایی این روزا خوابم خیلی کم شده باید کلی گوسفند بشمارم تا شاید خوابم ببره دکترم که میگه طبیعیه ولی قبول کن که سخته شبا تنهایی بیدار باشی حالا از این به بعد که تو هم اومدی تنها نیستم و مسئول خوابوندن تو میشم.فعلا شبت بخیر جوجه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مرجان
27 تیر 93 2:12
سلام ایشالا به سلامتی تی نی به دنیا بیاد
نورا
پاسخ
سلام.ممنون
aniii
27 تیر 93 17:07
عزیزم کوشولوی دوست داشتنی من منم مثل تو هستم این روزا انشاالله این دو تا فندق به سلامتی بیان تو بغلمون
نورا
پاسخ
انشاالله