آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 10 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

سه ماهگی

1393/8/6 10:45
نویسنده : نورا
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.سه ماهگیت مبارک گلم.سه ماهه که وارد زندگی ما شدی و مث یه بمب زندگی مارو عوض کردی با این تفاوت که به جای آثار منفی تاثیر مثبتی داشتی.با اینکه پسر اخمویی هستی و با هرکی که خوشت نیاد نمیخندی اما تو خونه همیشه توقع داری که باهات حرف بزنیم و تو بخندی و این واسه من که باید کارامو انجام بدم کمی سخته خدارو شکر بابایی درکم میکنه و توقع نداره که ناهارش سروقت آماده باشهخندونک(عاشقتم باباییمحبت)راستی یه خاطره:پریشب خونه مادرجون اینا خوابیدم تورو هم بغلم خوابوندم.ساعت3 بیدار شدم که آب بخورم دیدم کنارم نیستی!!کلی ترسیدم.خواستم پاشم که مامانم گفت تکون نخور!تعجبم چندبرابر شد.مامانم پاشد لامپو روشن کرد و من دیدم تو زیر پامی!!خداروشکر تواون تاریکی لگدت نکردم.متفکرکاشف به عمل اومد که آقازاده نصف شب پاشده وهرچی سروصدا کرده مامانش بیدار نشده واسه همین دست و پا زده تا رفته پایین رسیده به ساک وسایلش همونجا توقف کرده!! پسرم اینقدر شیرینی که نمیتونم توصیف کنم.گاهی اوقات سرتو میخارونی! خوابت بیاد چشاتو میمالی,از کسی خوشت نیاد ازش رو برمیگردونی!خلاصه کلی شیرین شدی فدات شم

سه ماهگی:

وزن:7.300

قد:65

دور سر:39.5

عکس سه ماهگی با بابایی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محدثه
7 آبان 93 23:24
عزیز ذلمممم فداتون بشم که شما ها اینقدر شیرینید اراد عزیزم درست مثل محمد حسین منی شما دو تا دوستای خوبی برای هم میشید میدوووونم
بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران
15 آذر 99 15:54
وای عزیزمممممم
رفع سلولیت
20 آذر 99 14:27
چه خوبههه
خرید پروفیل
23 آذر 99 16:06
عزیزمممم چه نازههه