آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 14 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

دلواپسی

1393/5/1 22:43
نویسنده : نورا
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.گفته بودم که نگرانم به خاطر ورم پا و سردرد,دیروز رفتم معاینه.وقتی رو وزنه وایسادم چشام گرد شد 4کیلو تو سه هفته اضافه کردم!!!در حالی که تا این ماه آخر من کلا 5کیلو اضافه کرده بودم.دکتر بهم گفت که همراه با ورم سردردوسرگیجه هم داری؟اینو که گفت حالم کلی بد شد گفتم آره.یه چیزایی گفت که اصطلاحات خارجی هم داشت.توقع داشت من بفهمم چی میگه انگار نه انگار که من فقط18 سالمه و دانشجوی مامایی هم نیستم! فقط ازحرفاش کلمه خطرناکو فهمیدم!واسم آزمایش نوشت و گفت واسه سلامتیش بچه باید زودتر ذنیا بیاد شاید سزارین شی.جواب آزمایشم چهارم میاد.تا اونموقع دق میکنم.خدایا خودت بچمو سالم نگه دار.واسه سلامتیش دعا کنید

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

aniii
2 مرداد 93 0:08
گلم نگران نباش انشاالله چیزی نیس فقط حواست به تکون هاش حتما باشه منم 5 زایمان میکنم قرار بود 15 باشم اما خب چون نمیتونم طبیعی زایمان کنم باید سزارین بشم برا همین 10 روز زودتر ورمیدارن انشاالله دوتامون به سلامتی نی نی هامون بغل کنیم
نورا
پاسخ
امیدوارم همینطور که میگی باشه.اگه جواب آزمایشم با گفته دکتر تطابق داشت منم پنجم زایمان میکنم.باحاله ها!!1393/5/5