آرادآراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
افراافرا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
فندوقفندوق، تا این لحظه: 7 ماه و 14 روز تو دل مامانشه

میوه های دلم

فرشته من زمینی شد

1393/5/16 10:59
نویسنده : نورا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من.تو در تاریخ 1393/5/6 ساعت 6:20 صبح به دنیا اومدی خبر مهم اینکه اسم شما رو در لحظه آخر طی مخالفت شدید دیگران با اسم هیراد,آراد گذاشتیم.قضیش مفصله

همونطور که گفتم قرار بود اسمتو هیراد بزاریم.تو به دنیا اومدی و منم چون فشارم بالا بود مرخص نکردن خلاصه بعد از ظهر که بابایی و زن عموهات و بقیه فامیل اومده بودن ملاقات پرسیدن اسمشو میخوای چی بذاری؟منم کلا تو این دنیا نبودم,صدامم از ته چاه در میومد گفتم هیراد.گفت چیییی؟ایراد؟!گفتم نه هیراد.جاریم گفت این چه اسمیه دیگه ما بهش میگیم ایراد!چون عید فطر به دنیا اومده بذار سعید.به وحید هم میاد.دقیقا اگه حال داشتم این کارو باهاش میکردمکچل.من به جز اسمای اماما از بقیه اسامی عربی بدم میاد با اینکه اسم خودموبابایی عربیه.اوایل دوست داشتم اسمتو محمد بزارم چون عاشق این اسمم اما مادرشوهرم گفت نه.اسم پسر بزرگم محمدابراهیمه.جالبش اینه که بهش میگن ابراهیم!!خلاصه همه از دوستان و آشنایان بهم زنگ زدن و گفتن نذار هیراد.منم که آدم مظلومیم گفتم باشه نمیذارم.البته حرف اونا زیاد مهم نبود چون بعد یه مدت واسشون عادی میشد.من واسه اینکه مسخرت نکنن و بعدا روحیت تخریب نشه و خصوصا از لج جاریهام اسمتو آراد گذاشتم نه سعید(مگه اونا اسم بچه هاشونو از من پرسیدن)البته چون بابات هم این اسمو بیشتر دوست داشت به نظرش احترام گذاشتم.امیدوارم ازش خوشت بیاد عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

aniii
17 مرداد 93 11:48
سلام عزیزم میدونستم تو هم مثل من زودتر از وقت زایمان میکنی؟ انشاالله مبارکت باشه عزیزمم میدونم که داری لحظه های شیرینی مثل من تجربه میکنی پسمل من 2روز بزرگتر از جوجه شماس انشاالله سلامت باشی